He’s super hot! He’s got the best grades in the school! His family’s rich, and he’s great at sports! He’s the man who’s got it all, Seiya Toudoin! But there is one thing he can’t get no matter how hard he tries. Something every teenage boy needs to be truly happy. That’s right. He doesn’t have a girlfriend. He’s the ultimate unfortunate hot boy. Seiya Toudoin is 16 years old, and in this red-...