The Great Courses Signature Collection
The truth is, our planet belongs to the insects. In 24 captivating lectures beautifully illustrated with graphics, photos, and video footage, Professor Scott Solomon shares his passion for these extraordinary creatures. Why Insects Matter: Earth's Most Essential Species will open your eyes to evolutionary accomplishments you had never even imagined.