Wicked Science
Toby is a regular easy-going student struggling with homework and girls. Elizabeth is the teacher's pet nobody likes. One day, they both get hit by a unique magnetic pulse that changes everything -- and suddenly, they're both scientific geniuses!
The Gift
Toby and Elizabeth are zapped by a strange ray and become instant scientific geniuses, but the battle lines are drawn when Elizabeth interferes with Toby's first experiment, creating a ravenous T-Rex.
Toby tries to prove to everyone that he’s a genius, flying a ride-on lawnmower over the school, but he didn’t count on Elizabeth.
Elizabeth sets up Dina by projecting a hologram of her vandalising Tessla’s car.
Toby creates an organic growth accelerant for Dina, after Elizabeth makes Dina's hair fall out. The organic growth accelerant results in Dina growing a beard.