Wild Cats of India
Big Cat Kingdom
India's big cats remain the soul of the Indian terrain - acting as charismatic ambassadors for the protection of their ecosystems. In Episode 1, watch the snow leopard guard his kill from an unrelenting red fox and follow the lives of the last surviving Asiatic lions of Gir.
Masters of Disguise
[Final Episode] Masters of disguise, India's secretive small cats have lived in the shadow of their larger cousins. In Episode 2 follow wildlife cameraman, Sandesh Kadur, on a quest to uncover the secretive lives of India's Small Cats.