Wild Child
Sheinelle Jones travels to Australia to discover the cutest and youngest local wildlife; from emu chicks to joey kangaroos, she spends a day with the newest members of Australia's animal kingdom.
Sheinelle Jones travels around the globe to find fall's sweetest animal infants; from baby pandas to hungry hatchlings, she discovers what makes this season such a special time for the wild's newest generation.
Sheinelle Jones embarks on an adventure to find the incredible infant animals that thrive in spring; from butterflies to foxes, she searches high and low to discover the animals that bring so much life to this beautiful season.