Wild Moments
Whenever humans enter the wilderness – no matter if they are scientists, cameramen, or just outdoor fans – they will face unforgettable encounters.
Weird!
Nature has many weird creatures to offer and often these animals fascinate us the most.
Wildlife filmmakers experience many emotionally touching moments on their expeditions while observing their main characters over a longer period of time.
Wildlife filmmakers often risk life and limb trying to capture unique images of their dangerous protagonists.
As an animal filmmaker, one often deals with lots of strange old birds. No wonder, that so much can go wrong.