World's Funniest Animals
Videos of funny animal moments, animal clips from movies and TV series, animal outtakes, videos of babies and pets as well as celebrities and their pets.
On today's show, we've found a stubborn camel, a retriever who loves to salsa, a sneaky thief monkey, and a snorting seal.
Special guest Brittany Underwood and panelists observe animals doing funny things including a ferret with a cooking problem and a self-bowling dog.