Wozniacki & Lee
Caroline Wozniacki and David Lee are starting a new chapter in their lives. They are expecting their first child at the same time as being in the middle of a major renovation project and moving house.
Olympic Blues
For many former top athletes, retiring isn't easy. For Caroline and David, it feels safe to look forward to their daughter's arrival, because then their everyday life will regain some of its familiar structure.
Having just returned from the hospital with their daughter, Olivia, Caroline and David approach their new role as parents with the same professionalism as if it were a top sporting event.
Since she was a child, Caroline has dreamed of becoming the world's best tennis player. Her family has been with her every step of the way, especially her father and coach, Piotr Wozniacki.
David Lee was the very first basketball player from St. Louis, USA, to become an NBA All-Star. The basketball coach at his old college still sees him as a role model for future generations.
Caroline needs to train for her final match at the Royal Arena in Copenhagen. But with a baby and an apartment renovation dragging on, there are many other things besides tennis to concentrate on.