Wrath of a Great White Serial Killer
A deadly newcomer has taken residence in the waters of the Pacific Northwest, leaving behind frightened eyewitnesses and bitten surfers. Ralph Collier and Brandon McMillan seek answers to why the great whites travel so far north.