WrestleMania
Hulk Hogan teams up with Mr. T to battle "Rowdy" Roddy Piper and Paul Orndorff at the first WrestleMania.
Hulk Hogan faces Andre the Giant; Ricky Steamboat and Randy Savage meet in an epic battle.