Yano-kun's Ordinary Days
Kiyoko Yoshida is an overanxious class representative who can’t help but worry about Tsuyoshi Yano, who sits beside her. Tsuyoshi comes to school covered in bruises, and as Kiyoko tends to him day after day, the two draw closer. Where will Kiyoko’s feelings take her? Will Tsuyoshi’s life ever be normal? A romantic comedy between an anxious girl and a boy who’s always injured is about to begin!