Yoobyeolna! Chef Moon
Yoo Yoo Jin (Go Won Hee), a world-renowned fashion designer, mysteriously appears in a remote South Korean village with amnesia. She finds herself staying with Moon Seung Mo (Eric), a former star chef who has retreated from his culinary career after a tragic accident. Initially reluctant, Seung Mo becomes intrigued by Yoo Yoo Jin's passionate love for food, which gradually reignites his own culinary passion and zest for life. As they spend time together, an unexpected connection begins to develop between the eccentric designer and the withdrawn chef. Their unique relationship challenges both to confront their past traumas and rediscover their true selves. This is a 2020 South Korean romantic comedy-drama co-produced by Choi Do Hoon and Jung Heon Soo.