You Are My Destiny
Aya Satoh (Miori Takimoto), a mild-mannered temporary office worker known for her communication skills via sticky notes, leads an ordinary life. Kei Ichijo (Takumi Kizu), the handsome and successful young successor of a large company, is pressured by his grandmother to marry. When Satoh unexpectedly enters Ichijo's world, their lives are dramatically transformed by an unforeseen circumstance that will challenge everything they know about themselves and their future. Brought together by fate, the unlikely pair must navigate a complex and unexpected journey of love and personal growth. Adapted from the Taiwanese drama "Fated to Love You," this 2020 Japanese romantic comedy drama is directed by Katsutoshi Hirabayashi and Takashi Ninomiya.