Yu-Gi-Oh! Duel Monsters
YUGI and his friends are in awe over GRANDPA's collection of DUEL MONSTERS cards, but when #1 ranked Duelist and ruthless tycoon KAIBA kidnaps GRANDPA to get the rare BLUE EYES WHITE DRAGON card, YUGI must face KAIBA in the ultimate DUEL MONSTERS showdown and avenge his Gramps!
YUGI and friends take a break from honing their card playing skills to watch WEEVIL and REX RAPTOR compete in the DUEL MONSTERS Regional Championship. When YUGI opens a package from DUEL MONSTERS creator, MAXIMILLION PEGASUS, YUGI is forced to face him in the mysterious SHADOW REALM, where all the monsters and magic are real. YUGI loses, and PEGASUS claims GRANDPA's soul as his prize. YUGI must travel to the DUELIST KINGDOM and win PEGASUS's tournament if he is ever to see his GRANDPA again!
Once YUGI and his friends reach Duelist Kingdom, PEGASUS announces that there are many strange secrets on the island which will make his ultimate tournament unlike any they've ever had. But when WEEVIL begins to use these mysterious new rules against YUGI in a duel, YUGI must not only figure the rules out, but master them if he's to survive!
After YUGI defeats WEEVIL's first wave of Duel Monsters, he's shocked to discover that WEEVIL has one last trick up his sleeve; a ravenous GREAT MOTH that grows in power with every turn! Can YUGI find a way to destroy this winged beast before it destroys him?