Yummy Yummy Yummy
Through a strange series of events, Shen Shao Guang (Wang Ying Lu) and her family find themselves transported to their ancestral home of Yong'an City – a thousand years in the past! The Shens are understandably out of place, drawing the attention of Lin Yan (Li Yun Rui), a royal official and one of their distant ancestors. In order to gain Lin Yan's trust, Shao Guang claims to be his long-lost fiancée. Lin Yan eventually believes her, and the two strike up an unlikely romance. At the same time, the Shen family decides to make the most of their experience in their new home, starting up a street stall with unique eats inspired by their modern-day favorites. Will the Shens find their place in the past, or will they try to return to their own time? This drama was adapted from the web novel "Chang’an Small Restaurant" by Ying Tao Gao.