Yuuna and the Haunted Hot Springs Yuuna and the Haunted Hot Springs
Kogarashi Fuyuzora is a "hands on" psychic. Ever since the day he got possessed by an evil ghost, he has been burdened with debt. Needing a cheap room to rent, he winds up at a haunted hot springs inn, Yuragi Inn, where only incredibly beautiful girls reside. Amongst the residents is a ghost, Yuuna, who cannot move on to the spirit world. Despite the resistance from the current tenants that...
It's Kogarashi's first day of school! Of course, Yuuna decides to tag along, and gets Kogarashi into all sorts of trouble.
Yuuna might have found a new friend! Meanwhile, Nonko-sensei needs a lot of help from Kogarashi.