Zig and Sharko
Every time he eats a banana, Zig changes into a "were-yena" for a while and attacks the mermaid to eat her, of course. And Sharko tries to stop him, as usual. Only this time, he has a far more powerful Zig to deal with...
A freighter washes up on the island with a cargo of Lego type bricks. Zig is going to build a thousand and one objects to help him grab the mermaid. In the end, it's Bernie who builds the most impressive and efficient "trap"...
Marina, who feels that there's just too much injustice going unchecked on the island, declares that Sharko will be the new local police officer. The shark takes his new job very seriously and gives out tickets right fin and left...