ZingZillas
Didgeridoo Hullabaloo
Panzee is shocked to find out that Moaning Stones, Granite and Gravel, have never celebrated a birthday in all their many years. The ZingZillas decide to get them the perfect birthday gift but what do you get a standing stone that has everything?
Todd disguises himself as his Auntie Dot when she can't make it to the Big Zing. But will the ZingZillas discover his plan?
With the help of opera singer, Sarah Connolly, the ZingZillas discover that Todd also has a fantastic operatic voice, but only when he sings in the bath!