Knocked Up
Rising journalist Alison Scott (Katherine Heigl) hits a serious bump in the road after a one-night stand with irresponsible slacker Ben Stone (Seth Rogen) results in pregnancy. Rather than raise the baby on her own, she decides to give Ben a chance to prove he is father material. However, he is unsure if he is ready to be a parent, and both wonder if they would be compatible lifetime partners.