This Is 40
After many years of marriage, Pete (Paul Rudd) is the sole male in a household that includes his wife, Debbie (Leslie Mann), and two young daughters (Iris Apatow, Maude Apatow). As Pete struggles to keep his record label afloat, he and Debbie navigate a three-week course of sex and romance, career victories and financial hardships, aging parents and maturing children. They'll have to learn to forgive, forget and enjoy the rest of their lives -- before they kill each other.