The Art of War II: Betrayal
Agent Neil Shaw returns in the no holds barred action adventure sequel. When Shaw is called out of retirement as a Hollywood film consultant by the murder of his long-time martial arts mentor, "Mother." But Shaw soon finds himself in the midst of Washington intrigue as he uncovers a plot to assassinate several leading Senators. No sooner does Shaw warn the first Senator on the assassin's list, Carlson, then he finds himself being set up to take the wrap.