Cheerful Weather for the Wedding
On a crisp morning in 1932, bride-to-be Dolly (Felicity Jones) hides in her bedroom as her many family members arrive at the wedding with all the cheerfulness, chaos and grievances that come with such occasions. But trouble soon appears with the arrival of Joseph (Luke Treadaway), Dolly's lover from the previous summer, who, to her mother's (Elizabeth McGovern) exasperation, throws Dolly's feelings into turmoil. With lavish costumes and beautiful English countryside, Cheerful Weather for the Wedding is a joy in the grand tradition of English period comedy-dramas, filled from start to finish with light-hearted humour and steamy romance.