S1, E7: Looking to raise cash for his label, a newly sober Richie flies to LA with Zak, hoping to sell the company jet to a rival record exec, Lou Meshejian. After attending a beachfront party teeming with many of Lou's music clients, Richie and Zak head to Las Vegas in hopes of somehow convincing Elvis Presley and his manager, Colonel Parker, that the King should ditch his label and sign with American Century. The detour includes a steamy encounter in which Zak's fantasies come true, at a price.