Diese Ochsenknechts
For Mama Natascha's birthday, the whole family meets at Nino and Cheyenne's farm in Austria. Both are new parents and in the middle of the celebration, an unexpected visitor suddenly appears at the door.
The whole family meets up with Natascha in Berlin. Cheyenne and Nino are there for Fashion Week, Wilson is shooting a music video, and Jimi's separation from Yeliz is still the main topic.
While Natascha is looking for a holiday home on Mallorca, the family plans to take revenge on Jimi for his prank. After returning from her trip, Natascha has an appointment with the beauty doc.
Nino has a secret plan and only tells Natascha and Jimi. While Grandma Natascha takes care of little Mavie in Berlin, Cheyenne and Nino travel to Lisbon. There Nino wants to pop the question to Cheyenne.