Top Chef For Julia & Jaques
S12, E10: The chefs are sent back to their student days when they are challenged to create a ramen noodle dish for Andy Cohen and his university roommate, Dave Ansel. Plus, Jacques Pepin asks the chefs to make a dish inspired by Julia Child's techniques.