The Walking Dead: Daryl Dixon: The Return
Stars of TWD: Daryl Dixon Norman Reedus and Melissa McBride revisit iconic moments between their characters, Daryl and Carol and discuss what is coming up in season two of TWD: Daryl Dixon.