The Walking Dead: Dead City
Maggie and Negan travel into a post-apocalyptic Manhattan long ago cut off from the mainland. The crumbling city is filled with the dead and denizens who have made New York City their own world full of anarchy, danger, beauty and terror.
Old Acquaintances
Maggie finds Negan, and they travel to Manhattan; a marshal named Armstrong follows Negan; a quiet young girl named Ginny appears.
Who's There?
Maggie and Negan encounter native New Yorkers; Armstrong revisits a trauma; Ginny attempts to adapt to change.
Dark instincts reveal themselves as Maggie and Negan form a strategy; Armstrong is tested; Ginny embarks on a daring journey.
Maggie and Negan carry out an attack, but not everything unfolds according to plan; Ginny and Armstrong each make unexpected contact with others.
Truths are unearthed and motives are revealed as Maggie, Negan and the others travel further into the city's depths.
Tensions between Maggie and Negan come to a head; Ginny's search continues; questions arise around Armstrong's path forward.