As the dead begin to rise at the dawn of the apocalypse, high school guidance counsellor Madison Clark and her two children face a challenging fight for survival in the middle of the chaos.
A highly dysfunctional blended family is forced together when they realise a reported virus is actually the onset of the undead apocalypse.
While Madison struggles to keep Nick from crippling withdrawal, Travis ventures out to find his son before the city of Los Angeles falls.
The Dog
After escaping a violent riot, Travis, Liza and Chris seek refuge with the Salazar family. Meanwhile Madison defends her home.
Madison and Travis witness different sides of the National Guard's occupation of their neighbourhood as our family tries to adapt to the new world.
The National Guard's plan for the neighbourhood and its residents is revealed, forcing Travis and Madison to make a difficult decision.
As civil unrest continues to grow and the dead take over, Travis and Madison must explore new ways to protect their families.