The Walking Dead: Daryl Dixon
Following his departure from the Commonwealth, Daryl Dixon washes ashore in France, raising the ire of a splintered but growing autocratic movement centred in Paris and endangering a young boy at the heart of a benevolent religious movement.
L'ame Perdue
Daryl Dixon's arrival to France sets off a violent chain of events that inadvertently puts a young boy at the heart of a growing religious movement in danger; Daryl agrees to help shepherd the boy to safety in exchange for help returning to America.
Daryl, Isabelle, Laurent and Sylvie face trouble on the road towards the Nest; Isabelle remembers the day the hungry ones appeared; Laurent struggles to fit in.
Paris Sera Toujours Paris
The group arrives in Paris, where Isabelle confronts her past while growing closer to Daryl; Codron seeks help from the leader of a growing nationalist movement called Pouvoir, putting the Union of Hope and Laurent under dangerous scrutiny.
Daryl and Isabelle must negotiate with Quinn, the proprietor of the underground Demimonde club which is the last vestige of art and expression in Paris.
Daryl faces old demons, recalling the circumstances that landed him in France; Isabelle's sacrifice forces her to consider drastic measures; Genet commences a celebration for the people of Paris.
Genet ensures to strengthen her base of power; Daryl has a job to do before he can go back to America.