100 Things To Do Before High School
With the pressures of high school in their near future, CJ and her two best friends decide to embark on a series of middle school adventures while they can still take risks and have fun.
CJ, Fen and Crispo start a garage band with hopes of winning top prize at the school's music festival. But creative differences break up the band.
When the gang decides to conquer their individual fears, CJ is faced with talking to her crush, but needs the help of Fen and Crispo to accomplish her goal.
In hopes of adding a spark of magic to the middle school, CJ, Fen and Crispo attempt to fulfil the wishes of some people in their lives.