16 and Pregnant
Maci
Maci was the classic overachiever and cheerleader before she became pregnant. Now she's planning to graduate early and move in with her boyfriend, Ryan.
Farrah
Popular high school cheerleader Farrah is not only pregnant, she is facing difficulties with the father of the baby, her friends, and her overbearing mother.
After getting pregnant, Amber decides to move in with her boyfriend Gary, but it's not always easy and problems arise for the couple.
Ebony and Josh both have dreams of joining the Air Force after graduation, but that may have to change now that Ebony is pregnant.
Whitney is 16 and pregnant, and life in the trailer she calls home is sure to be chaotic given that she shares it with her grandmother and her mother, who is also expecting.
Catelynn and Tyler both have very dramatic home lives, and it gets even more complicated when Catelynn falls pregnant and the couple have some important choices to make.