Teen Mom 3
Follows a group of teenaged girls as they deal with the challenges of becoming new mothers. Alex, Briana, Katie and Mackenzie grow up quickly, as they deal with finances, graduation, and custody.
Katie and Joey clash over finances; Briana lets Devoin babysit Nova for the first time; Alex and Matt work on their relationship; Mackenzie goes behind her mum's back and gets birth control.
Mackenzie and Josh go to prom, and Briana is overwhelmed with baby expenses. Katie and Joey decide to go to counselling, and Alex finds out that Matt has been talking to another girl.
Briana's sister Brittney goes on a road trip, leaving Briana behind; Alex and Matt work on their issues; Mackenzie and Josh go to the first rodeo of the season; Katie models in a fashion show.
Briana makes a decision about Devoin's role in her daughter's life; Katie is suspicious of Joey; Alex pushes Matt away; Mackenzie tries to support Josh as he competes at his first rodeo.