Almost Never
The experiences and rivalries of boy band The Wonderland and girl group Girls Here First after their appearances on a reality television competition.
Hot Wings
The boys are celebrating their successful prom performance, while Chloe and Nate decide to meet to discuss their relationship. However, they are interrupted by Molly and Eleanor, who think Chloe and Nate becoming boyfriend and girlfriend is damaging.
The boys sign the management deal and now need to pick a manager, so Coleen arranges for them to meet with a bunch of candidates. However, following the boys' meeting with potential manager Ivan, Jordan saves the day.
The boys have signed with Jordan and he starts by getting some feedback from the fans. Sasha sabotages his plan by swapping Jordan's focus group questionnaires with her own, revealing the surprising news that fans want to see the boys dance more.
Oakley enlists the help of GHF to get Chloe and Nate together at a silent disco; Harry is invited out with his parents to celebrate their wedding anniversary, not quite what he hand in mind.