And She Could Be Next
Building a Movement
During the 2018 midterms, women of color run for political office in record numbers. Candidates and organizers mobilize to expand the electorate, inspire voters to turn out and make history in the process.
As a movement of candidates and organizers inspire voters to turn out for the 2018 midterm elections, voter suppression in Georgia casts a shadow on Stacey Abrams’ history-making run for governor.