Angela Black
Angela is reeling after Ed's claims about her husband confirm her worst fears. She struggles to keep up the facade with Olivier and the boys, and Ed wants her to join forces with him and take action.
As her world continues to spin out of control, Angela is met with a gutsy proposal that could offer her the freedom she's been looking for.