Anna Pihl
New Cop at Bellahøj
Anna Pihl's first day is anything but boring as she learns about work in the busy police district.
Anna and Daniel are attacked and the police believe the attackers did it to record the results.
A woman attempts suicide, and police believe she tried it as an escape from a forced marriage.