Ashes of Love
Xu Feng is unimpressed with Jin Mi, but promises to take her with him; Hai Tang and Xu Feng fight in the sky.
The Emperor scolds Run Yu for attempting to hurt his brother; Jin Mi meets a beast named Yue Xia who can transform.
Xu Feng agrees to make Jin Mi his student and begins to teach her; Jin Mi agrees to help Sui He gain Xu Feng's affection.
Jin Mi learns that the letter was written for her; Yue Xia gives Jin Mi a makeover, which surprises Xu Feng.
Xu Feng is injured after trying to protect Jin Mi; Jin Mi chooses to go to the Demon Realm with Xu Feng as he goes after Qiong Qi.