The Legend of White Snake
Transformed into a beautiful woman, an ancient snake spirit falls in love with a young man unaware of her true form.
On a quest to understand humanity, Bai Suzhen starts off by challenging the expertise of physician Xu Xian but finds a rival named Qing ready for her.
After Bai ponders an intervention to heal a strangely sick mother, a noble decision by Xu captures her attention.
Chaos erupts at the Lantern Festival, forcing Bai to defy the heavens. Fighting monk, Fahai finds out why the city's children are missing.
Bai attempts to find the missing children and learns the truth about the powerful culprit with an assist from an old friend named Jingsong.
Bai fights the powerful culprit with a crew of former adversaries. When she gets suspicious of the people around Xu, she tests his integrity.
At Xu's family dinner, Bai must act as a mortal but faces friction from his longtime admirer, Jin Ruyi.