Basic Versus Baller: Travel at Any Cost
Dumplings, Steam Buns, and Dim Sum, Oh My!
In a city with over 60 Michelin star restaurants, one brother will live and dine like a king, while the other will check out the city's more affordable street food scene.
Soaking in the beauty and elegance of the French Riviera, Marko and Alex are in Nice to enjoy the simplicity and splendor of this seaside city.
In the state capital of Texas, Marko and Alex see what Austin has to offer. An eclectic city known for its music and cuisine, the guys brave the Texas heat and check out what keeps Austin weird.
Sandwiched between Thailand, Vietnam, and Cambodia, Laos is a destination often overlooked by tourists. Marko and Alex are uncovering the hidden gem of Vientiane, the capital city, to see what goes on in this sleepy town beside the Mekong River.
Marko and Alex find themselves in the prosperous and pristine city of Geneva, Switzerland. A city nestled alongside a beautiful glacier-fed lake, the guys will explore the riches Geneva has to offer.
Welcome to the buzzing capital of Taiwan. A rich blend of cultures, old meets new in this thriving metropolis of Taipei. Marko and Alex eat their way through the city, experiencing some unique traditions along the way.