Bel-Air
The journey of a street-smart teen whose life changes after he moves from the streets of West Philadelphia to one of LA's wealthiest suburbs.
Dreams and Nightmares
Will Smith, a talented West Philadelphia teenager, is sent to live with family in Bel Air. Upon his arrival, he quickly discovers how different things are and that this is his chance at a new beginning.
Will finds he doesn't fit in at his new school in Bel Air and realises he'll need to rethink how he navigates this new world; the Banks family starts to adjust to life with Will.
Attending Uncle Phil's Black fraternity event helps Will find his groove with his family and peers as it becomes clear that his stay in Bel Air will be more permanent.
When Will's friend Tray visits, his loyalty to Philly is put to the test; the Banks family supports Hilary by hosting an influencer event.
The Banks family supports Lisa when they host an event in memory of her mother at the mansion; Will puts his feelings of mistrust aside and steps up to the plate for the Bankses and Lisa.