Belgravia: The Next Chapter
Scandals continue to plague the Trenchard family three decades on, as the young Lord Frederick Trenchard marries Clara Dunn.
Following their argument, Frederick attempts to renew their relationship by taking Clara to Glanville, their country estate, and reveals some of the trials of his childhood; the Dunns take in the mysterious Nell as their new maid.
Reeling from James' visit, Frederick pushes forward in his work at the foundry; Clara finds comfort in a new group of friends made through Dr Ellerby; a lonely James seeks solace elsewhere.
As Clara's fascination with Stephen's world develops, she makes a bold decision that alarms Davison; James' private life finds him under threat; Frederick grows determined to become part of Marquise's new venture.
Emily confronts Clara about the painting, worried about the potential scandal for their family; Frederick moves forward with his investment in the silver mine; Ross begins to grow suspicious of the Marquise.