Better Off Ted
Ted begins to question his company's practises when his boss informs him he must convince a brilliant research scientist to be cryogenically frozen as part of an experiment.
Phil's after-effects from being frozen have Veronica worrying about the need for a legal waiver; Phil and Lem try to grow cow-less meat in the lab.
Ted is horrified when Veridian's new state-of-the-art sensor system inadvertently creates racial controversy.
Phil and Lem inadvertently give Linda an experimental drug that has some unexpected side effects; Ted and Veronica get competitive when they help Rose sell wrapping paper for a school fundraiser.
The gang tries desperately to get Ted his job back after he accidentally deletes himself from Veridian's system.