Beyond Survival
Les Stroud journeys to Sri Lanka to survive alongside men once believed to be half-human, half-demon, and exorcises dark forces in a rarely-seen ritual, the devil dance.
Les Stroud treks across the Sahara to hunt and survive with the San, a tribe that may have descended from our most ancient human ancestors, the original masters of survival.
Les Stroud travels into the jungles of Papua New Guinea to raise the dead in a rarely-seen and long-forbidden ritual.
Les joins remote tribes of Madagascar to practise traditional fishing, hunt with wild dogs, build shelter and find water.