Blood Ties
Vicki is introduced to Henry's world, and the pair battle to stop a demon from being summoned from hell.
When Vicki's client is being hunted by zombies she has to ask Henry for help; Vicki helps a woman locate her missing brother.
Vicki and Henry discover a girl has special powers, while trying to find her estranged father; Mike is on the hunt to find out who Henry is.
A suspicious husband who hires Vicki to prove his wife is unfaithful becomes a prime suspect in his spouse's death.