Moonlight
No Such Thing As Vampires
Immortal private investigator Mick St John tries to find the culprits when a series of vampire-style murders plagues Los Angeles; at a crime scene, Mick reconnects with a woman from his past.
Out of the Past
When a convicted murderer from Mick's past is released from prison, Mick must have the truth of his immortal identity revealed to Beth.
Beth is cautious as she helps Mick track down a bloodthirsty renegade vampire who is unable to control his killer urges.
Beth comes to the rescue when scorching sunlight depletes Mick's vampiric ability to heal himself as he searches for a woman believed to be hiding in the desert.
Mick searches for a teen vampire who is preying on female escorts he finds online; an intimate moment has Mick and Beth trying to avoid each other.
Mick works with Beth when the search for a mysterious vampire links to a drug overdose she is investigating.