Raines
A murdered woman haunts homicide detective Michael Raines' imagination and gives him hallucinations as he tries to piece together the puzzle he hopes will lead him to the killer.
When Raines identifies a partially decomposed body found in the Venice canals, he connects the victim to a Los Angeles councilman (A Martinez); Raines must see a psychiatrist.
When a homeless woman (Laurie Metcalf) is found murdered in an alley, Raines' investigation leads to a trail of deception and fraud.
A former drug-dealer and aspiring comic-book illustrator is found dead; Samantha urges Raines to bring Charlie's son to see her about childhood trauma.
Raines takes on the investigation into the death of a friend's wife, then uncovers a web of deceit underlying what appeared to be a straightforward case.
Raines' hallucinations are particularly troublesome as he investigates the rape and murder of a 10-year-old girl.