Break Town
RoxRite in Kolkata
B-Boy RoxRite catches up with the local B-Boys in Kolkata, India. He finds out how they found the space to break and how they find their inspiration.
B-Boy Wing heads to Bengaluru, India, to chat to local B-Boys and B-Girls and discover how they started breaking and discuss how they see the breaking scene evolving in the city.
Ahead of the Red Bull BC One World Final 2019, B-Boy Ronnie travels to Mumbai, India, in order to meet local breakers and discover how the scene has evolved.