Catch And Kill: The Podcast Tapes
In the harrowing wake of her efforts to hold Harvey Weinstein accountable for assault, Ambra Gutierrez joins forces with Ronan Farrow.
The Reporters
Reporters Ken Auletta and Kim Masters explore the roadblocks that stalled their years-long quests to expose Weinstein.
Former Miramax assistant Rowena Chiu speaks out about the fallout of her efforts to hold Weinstein accountable for attempted rape.
As survivors open up to Farrow and his producer Rich McHugh, NBC pulls back on the story – and becomes entangled in its own scandal.
An undercover spy reveals he was hired to surveil Ronan, leading to an analysis of the rise of private espionage and efforts to combat it.