Epstein's Shadow: Ghislaine Maxwell
British socialite Ghislaine Maxwell falls into a complicated story of power, sex, and money when she meets Jeffrey Epstein, and the two are later arrested for sex crimes.
Considered to be Jeffrey Epstein's alleged partner in crime, Ghislaine Maxwell, the daughter of media tycoon Robert Maxwell, had a difficult past growing up under her tyrant father.
After the death of her father, Maxwell flees to New York and falls in love with Jeffrey Epstein. She becomes his girlfriend, employee, partner, and alleged madam in his sex trafficking scheme.
Maxwell leaves Epstein after almost 20 years in order to separate herself from his crimes, only to end up in jail awaiting trial for sex crimes against several victims.