Who Killed Jeffrey Epstein
Exclusive interviews and an in-depth investigation reveal new clues about Jeffrey Epstein's seedy underworld, privileged life and controversial death.
Billionaire Predator
Reclusive billionaire Jeffrey Epstein's early years are marked by a drive to amass wealth, power, and influential friends, but in 2005, his secrets are revealed when he's accused of the sexual assault of multiple underage girls.
The Inner Circle
Jeffrey Epstein leverages his considerable power and influence to avoid serious repercussions from sexual assault charges in Florida, and the accused paedophile continues to add elites to his growing social circle, including royalty.
In July 2019, Jeffrey Epstein is arrested for sex trafficking, and weeks later, he's found dying in his prison cell; the official ruling of suicide is questioned, and conspiracy theories take on new life.